27. 2. 2012

2012.02.26 Malá Fatra - Bystřička, Poludňový grúň

Přijal jsem pozvání od kamarádky podívat se jak vypadá lezení ledu. Měla namířeno do Kraľovan kde je lom Bystřička. Jsou zde umělé ledopády a je to vyhlášené místo pro lezení. O popularitě svědčilo, že nebylo ani kde zaparkovat a místo jsme si museli odházet :-)
Z pohledu přihlížejícího to nevypadalo až tak obtížně. Jenže historky o tekoucí vodě a strašné zimě mě od toho zkusit si to odradili. Podmínky byli jako naschvál ideální a Já mohl jen litovat, že vybavení zůstalo doma.

Vyrazil jsem tedy do Štefanové, že se alespoň projdu na sněžnicích. Počasí vypadalo výborně a svítilo všude slunce. Bez sněžnic jsem se po ušlapaném chodníku dostal až na chatu Na Grúni. Cestou jsem neustále koukal na Velký Rozsutec, který dnes ani nebyl zahalen mlhou. Jenže přibývající mraky dávaly tušit změnu počasí. Pokračuji vzhůru po sjezdovce na Poludňový grúň. Sněhová vánice na sebe nenechá dlouho čekat. Nahoře udělám jen fotku tabulky a společně s prchajícími skialpinisty mířím zpět dolu. Samozřejmě než dojdu k autu tak se počasí zase vybralo :-(

Vypadá to tak jednoduše :-)))
mraků přibývá :-(

FOTOGALERIE
Obrázek s body zobrazenými v mapě  
DATA - grafy z výstupu /nadmořská výška je +/- 100m hodně orientační!!!/  

Žádné komentáře:

Okomentovat