25. 2. 2011

2011.02.25 Beskydy - Radhošť

Ač skoro místní, pěšo jsem tam ještě nikdy nebyl. Přišlo mi to moc jednoduché, a tak jsem tam byl vždy na kole. Tentokrát „přálo“ počasí a tak to stalo za to jít i pěšo. Bylo sice jen asi okolo -10°C, ale silný severní vítr z toho dělal alespoň -20°C. K výstupu jsem zvolil asi nejkratší trasu. Tudy jsem na kole ještě nejel a tak bude co objevovat.(pokračování)

Vše obaleno sněhem 
Mrzne až praští
FOTOGALERIE

Parkuji na Pindule. Tam mě přivítá silný vichr. Naštěstí modrá značka brzy mizí v lese. Všechny stromy a větve jsou ováté sněhem a ledem. Je tedy opravdu na co koukat. Po kratším prudším stoupaní už míjím první „vrchol“ Kaní 667 m n.m. a mířím na rozcestník Černa hora. Tam se připojuje červená značka vedoucí od Rožnova. Chodník je teď už mnohem více prošlápnutý.
Následující pohodová rovinka je určena k sbíraní sil na závěrečný výstup sjezdovky. Vycházím přímo na vrcholku u Kaple. Tam vládne opravdový nečas. Strašlivě fouká a pěkně mrzne. Vše je zahaleno v mlze a tak se moc nezdržuji. Alternativní cesta s návratem na Pindulu není. Návrat je tedy stejnou cestou. Za 60 minut stojím u auta. Je to opravdu kousek.

Žádné komentáře:

Okomentovat