30. 6. 2012

2012.06.30 Vysoké Tatry - Satan, Malá Bašta

Tohle se mi ještě nepřihodilo. Ač už mám Tatry docela prochozené, splést si dolinu.... To se mi zatím nikdy nestalo. Cílem měl být Velký Mengusovský štít. Přesto si to najisto zamířím do Mlynické doliny. Někde v místech Satanova žebra mi začne docházet, že tu něco nehraje... Před sebou totiž vidím jen Štrbský štít.
Bohužel tato dolina mi kromě přechodu celého hřebene Solisek (na to si sólo netroufám) nemá už co nabídnout. 
Stojím na Satanovu žebru a přemýšlím co dál. Dávám se do řeči ze starším pánem. Vyzvídá, který je to ten Satan a kudy se na něj jde. Ač má v plánu přechod Bystrého sedla. Po pár minutách se vrací s tím zda-li by se nemohl připojit. Nejsem proti a tak si zahraji na průvodce.
Výstup na Satana není nikterak těžký a zpět se rozhodujeme pokračovat po hřebenu. Podrobnější popis trasy z minula najdete ZDE: (Pro sestup volte Mlynickou dolinu! Tak jako my nyní)

Turistická MAPA oblasti
Popis trasy z sprievodca.ta3.szm  
Obrázek s body zobrazenými v mapě  
DATA - grafy z výstupu /nadmořská výška je +/- 100m hodně orientační!!!/
GPX soubor

Předchozí treky na Satan
2012.02.02 Vysoké Tatry - Satan
 

2011.08.23 Vysoké Tatry - Satan, Malá Bašta, Patria 


Mlynická dolina ze Satanova žebra
Na hřebenu
FOTOGALERIE

Žádné komentáře:

Okomentovat